Híreink
Életre szóló ajándék
Egy harminc éves magyar családi sikertörténet, amelynek termékei szinte minden otthonban megtalálhatók. Anélkül, hogy tudnánk róla. A Reklámajándék.hu Kft. – 1991-es megalapításakor Golding Kft. –
Kürti Sándor: A demokráciának négy alappillére van, külön-külön és együtt is jól kell működniük. Nálunk ez sosem jött össze
Életük nehéz pillanataiban, vagy egyszerűen a meggazdagodás lehetőségét keresve sokakban merül fel, hogy bele kéne fogni egy saját vállalkozásba. Aztán belegondolva a részletekbe, nagyon rögösnek
A családi vállalkozások a legjobb munkahelyek?
A munkavállalók több mint 80 százaléka úgy gondolja, hogy a családi vállalkozások megfelelőbb munkakörnyezetet biztosítanak és ott jobb a csapatszellem is, mint a nem családi
Mérsékelt növekedési pályán a családi cégek: A K&H Kiválósági Díjjal jutalmazza a legjobbakat!
A családi cégek több mint fele súlyosabban éli meg a jelenlegi gazdasági helyzetet, mint a koronavírusjárványt. A teljes nagyvállalati szektorban még borúsabb a hangulat, itt
Válás: a családi céget is bedöntheti, ha nem készül rá előre
Bár érzelmi okokból sokan ódzkodnak a házassági szerződés gondolatától, azoknak a pároknak, akik közös vállalkozást vezetnek, felelőtlenség nem számításba venni egy negatív kimenetelű forgatókönyvet is.
Európa legnagyobb fagyasztott csemegekukorica-gyártó üzemét avatták fel Karcagon
A gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök piacán mától Karcag lesz Európa legjelentősebb központja – mondta avató beszédében Varga Mihály pénzügyminiszter kedden Karcagon, az Agrosprint Zrt., új
K&H: kivárnak a vállalatok az innovációval
A digitalizáció tartja szinten a hazai vállalatok innovációs tevékenységét. Új termékek, szolgáltatások bevezetésével kivárnak a vállalatok, inkább saját háttérfolyamataikat igyekeznek hatékonyabbá tenni. Így a K&H
GYORS NÖVEKEDÉST FINANSZÍROZ A RÉSZVÉNYKIBOCSÁTÁS
Tőkeemeléses részvénykibocsátással kíván forrást bevonni élelmiszerbizniszébe a Civita Group Zrt., Vaszkó Gábor elnök-vezérigazgató tájékoztatása szerint a friss pénz a gyors növekedéshez szükséges energetikai és logisztikai
Eltűnik egy jól ismert hazai húsipari márkanév
Mostantól csak jelzésértékű módon tüntetik fel a Sága márkajelzést a Master Good baromfihústermékein: fokozatosan kivezetik Magyarország egyik ismert brandjét, írja a hvg.hu. Három évvel az
Ehetőtányér üzemet adtak át
Európában évente mintegy 60 milliárd műanyag poharat használnak és dobnak ki. Ezt a helyzetet ismerte fel a magyar tulajdonú a Civita Group Zrt., amely a
Karbonsemlegessé válik Magyarország vezető higiéniai papírgyártó vállalata, a Vajda-Papír 2050-re
2030-ig 50%-kal növeli a megújuló energiák használatát, 20%-kal csökkenti a vízfogyasztását a Vajda-Papír. 40 milliárd forintot fordított arra a Vajda-Papír Kft. az elmúlt 10 évben, hogy
Lendületben a családi vállalkozások
A családi vállalkozások a Covid-19-világjárványt követően talpra álltak: globális szinten 71 százalékuk ért el növekedést az értékesítésben, 43 százalékuk pedig kétszámjegyű gyarapodásról számolt be az
A Családi Alapítványoké a jövő
Még mindig sok sikeres családi vállalkozás, hosszú évtizedek kemény munkája ellenére egyre halogatja, hogy felkészüljön a jövőre, a generációkon átnyúló utódlástervezésre és a megteremtett üzleti
Az ország első Volvo-kereskedése voltak, mára harmincezer ügyfelük, motoros, hajós üzletáguk és rengeteg kalandos történetük van
Elsőként Budapesten az Ivanics Kft. alakult meg a Denzel Hungária partnereként, még 1991-ben, idővel aztán más márkákkal is kereskedett, ma pedig már motor, hajó és
Generációváltás a családi vállalkozásokban
3 esztendő telt el a rendszerváltozás óta. A kilencvenes években sorra alakultak a honi magáncégek, melyek egy része családi vállalkozás volt. Akadtak olyanok, melyek idővel
A globális gazdaságnál is gyorsabban nőnek a családi vállalkozások
A világ 500 legnagyobb családi hátterű cégének listáján számos, Magyarországon is közismert márka található, mint például a német BMW, a svájci Roche, a francia L’Oréal,
Negatív hangulatban a magyar cégek
Negatív hangulatban vágnak neki 2023-nak a cégek, habár az előző negyedévi visszaesés nem folytatódott: a K&H kkv bizalmi index az utolsó negyedévben, 7 pontos emelkedést
Ilyen volt 2022 a Schiller Autó Család szemszögéből
A 2022-es év sok kihívást tartogatott a kis- és középvállalkozások számára. A post-COVID időszak nehézségei ellenére jelentős sikereket tudhat maga mögött az 1980-ban alapított Schiller
Van, amiben jobbak a családi cégek, mint az egész vállalati szektor
Kissé innovatívabbak a hazai családi cégek, mint a vállalati szektor általában – derül ki a K&H innovációs kutatásából. Magyarországon a családi vállalkozások száma meghaladja a
Kicsiben kezdte, ma már sajtüzemnek adja el a tejet a magyar családi gazdaság
Évente közel 5 millió liter tejet termel a Hajdú-Bihar megyében található hajdúböszörményi Formula GP. Kft., melyet a helyi sajtüzem részére értékesít. A családi vállalkozás több,
Tombol a pesszimizmus: nem túl fényes évre számítanak a nagyvállalatok
Megtört az elmúlt egy évre jellemző csökkentő trend, de továbbra is pesszimistán látják 2023-at a nagyvállalatok. A K&H nagyvállalati növekedési index az utolsó negyedévben -15-ről