Híreink

Életre szóló ajándék

Egy harminc éves magyar családi sikertörténet, amelynek termékei szinte minden otthonban megtalálhatók. Anélkül, hogy tudnánk róla. A Reklámajándék.hu Kft. – 1991-es megalapításakor Golding Kft. –

K&H: kivárnak a vállalatok az innovációval

A digitalizáció tartja szinten a hazai vállalatok innovációs tevékenységét. Új termékek, szolgáltatások bevezetésével kivárnak a vállalatok, inkább saját háttérfolyamataikat igyekeznek hatékonyabbá tenni. Így a K&H

GYORS NÖVEKEDÉST FINANSZÍROZ A RÉSZVÉNYKIBOCSÁTÁS

Tőkeemeléses részvénykibocsátással kíván forrást bevonni élelmiszerbizniszébe a Civita Group Zrt., Vaszkó Gábor elnök-vezérigazgató tájékoztatása szerint a friss pénz a gyors növekedéshez szükséges energetikai és logisztikai

Eltűnik egy jól ismert hazai húsipari márkanév

Mostantól csak jelzésértékű módon tüntetik fel a Sága márkajelzést a Master Good baromfihústermékein: fokozatosan kivezetik Magyarország egyik ismert brandjét, írja a hvg.hu. Három évvel az

Ehetőtányér üzemet adtak át

Európában évente mintegy 60 milliárd műanyag poharat használnak és dobnak ki. Ezt a helyzetet ismerte fel a magyar tulajdonú a Civita Group Zrt., amely a

Lendületben a családi vállalkozások

A családi vállalkozások a Covid-19-világjárványt követően talpra álltak: globális szinten 71 százalékuk ért el növekedést az értékesítésben, 43 százalékuk pedig kétszámjegyű gyarapodásról számolt be az

A Családi Alapítványoké a jövő

Még mindig sok sikeres családi vállalkozás, hosszú évtizedek kemény munkája ellenére egyre halogatja, hogy felkészüljön a jövőre, a generációkon átnyúló utódlástervezésre és a megteremtett üzleti

Negatív hangulatban a magyar cégek

Negatív hangulatban vágnak neki 2023-nak a cégek, habár az előző negyedévi visszaesés nem folytatódott: a K&H kkv bizalmi index az utolsó negyedévben, 7 pontos emelkedést

FBN-H