regiojatek

Átlépte a 16 milliárdos éves forgalmat a Regio Játék

A piacvezető Regio Játékkereskedelmi Kft. 14 százalékos növekedés mellett 16,031 milliárd forint bevételt realizált 2021-ben. Az év során eladott 7 millió darab játékból döntően társasjátékot, Legot és kreatív játékot vásároltak. A legforgalmasabb napokat az ünnepi időszak adta, az online térben a Black Friday hétvége, az üzletekben december 22-én voltak a legtöbben. A vállalat tavaly is több online piactérhez csatlakozott, valamint elkezdte a törökbálinti logisztikai központjának részleges automatizációját is.

Erős évet zárt 2021-ben a 70 milliárd forint forgalmú magyar játékpiac közel negyedét adó Regio Játékkereskedelmi Kft.: közel 14 százalékos növekedés mellett 16,031 milliárd forint nettó árbevételt ért el.„Tavaly összesen 7 millió darab játékot adtunk el, legtöbbet a töretlen sikert élvező társasjátékokból, a Lego készletekből és a kreatív játékokból. Az átlagos kosárértékünk online 20 százalékkal 12 ezer forintra, áruházi vásárlás esetén 4,4 százalékkal 7.910 forintra nőtt 2020-hoz viszonyítva” – mondta el Gyaraki Dávid, a vállalat marketingvezetője.

A játékpiac legerősebb időszaka a karácsonyt megelőző egy hónap, és az ez alatt tartott Black Friday. „Az ünnepi időszakban több mint 4,5 milliárd forint értékben vásároltak nálunk, ez közel százezer darab online és tízszer több, kb. 1 millió hagyományos bolti értékesítésben eladott játékból áll össze. Ilyenkor jellemzően magasabb a kosárérték az éves átlaghoz képest, tavaly online 13.500 forintot, fizikai üzleteinkben pedig 10.564 forintot értünk el” – számolt be az eredményekről a Regio Játék marketingvezetője.

A szezonnak jót tett a rendhagyó módon 10 napos Black Friday is. Gyaraki Dávid elmondta:

Rekordszámú termékkel készültünk az akcióra, az általunk forgalmazott játékok 20 százaléka kedvezményes áron volt kapható, ezáltal az előző évhez képest jelentős, 50 százalékos növekedést értünk el online és offline egyaránt.”

2021 legforgalmasabb napjai is az év végén találhatók: a fekete péntek utolsó napja, november 28-a lett a webáruházi vásárlás csúcspontja, míg a fizikai üzletekben december 22-én vásároltak a legtöbben.

Kiemelt fejlesztések 2021-ben

A tavalyi év során a Regio Játék több e-kereskedelmi felülethez is csatlakozott. „2020-ban duplájára nőtt az online értékesítésünk, ezért, illetve a vásárlási trendek és a pandémia miatt kiemelt célunk volt tavaly is növelni a webes eladásainkat” – tette hozzá Gyaraki Dávid.

TOP 5 játékkategória 2021-ben a Regio Játék adatai alapján:

1. Társasjáték
2. Lego
3. Kreatív játék
4. Bébijáték
5. Autó, jármű

2021-BEN MEGKEZDŐDÖTT A REGIO JÁTÉK TÖRÖKBÁLINTI LOGISZTIKAI KÖZPONTJÁNAK RÉSZLEGES AUTOMATIZÁCIÓJA, AMELY A GYORS ÉS HATÉKONY HÁZHOZSZÁLLÍTÁST, ÁRUMOZGATÁST ÉS POLCRA JUTTATÁST HIVATOTT ELŐSEGÍTENI.

Emellett Szegeden, a műemlékvédelem alatt álló, ikonikus Sóház épületének munkálatainak jelentős része megvalósult, így létrejött egy modern, kis- és nagykereskedelmi vásárlókat és viszonteladó partnereket egyaránt magas szinten kiszolgáló létesítmény.

A szellemi tulajdon több évtizedes gyarapításáért és hatékony védelmének elismeréseként a családi vállalkozás az ősz folyamán kitüntetésben is részesült, a Millenniumi Díjat a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalától vehette át.

Forrás: origo.hu 2022.01.27.

Megosztás

Mi várható a gazdaságban 2024-ben?

Németh Dávid – K&H Csoport | vezető elemző Csontváry-Kosztka Tivadar festőművészként vált ismertté, de azt már kevesen tudják róla, hogy korábban sokáig gyógyszerészként tevékenykedett. Ugyanabban

Költségoptimalizálás, hol és hogyan?

Vég Ottó | 3rdGen Tanácsadó- és Szolgáltató Zrt. | tulajdonos, CEO 35. K&H Családi Vállalatok Klub 2024. 02. 21. Közel 40 magyar tulajdonú céggel dolgoztak

FBN-H