Családokról családoknak generációkon keresztül
Family Business Network Hungary
Egyesületünk célja és küldetése
Amiért jó tagnak lenni
Amit partnereinknek nyújtunk
Híreink
Átadták az “Év agrár duális képzőhelye” díjat
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara második alkalommal hirdette meg országos pályázatát 3 kategóriában. A kamara a díj odaítélésével azoknak az agrárágazatban tevékenykedő vállalkozásoknak szeretné megköszönni az
Ki veszi át a családi vállalkozást?
Az érzelmek a legnagyobb gát a generációváltás során. Az Opten adatai szerint jelenleg mintegy 153 ezer családi vállalkozás működik Magyarországon, mely a hazai cégek mintegy
Új kihívás előtt a magyar családi vállalkozások: ez óriási változást jelent, sokan nem tudják megugrani
A családi vállalkozások kétharmadának komoly kihívást jelent a generációváltás – közölte Magyarországon a családi vállalkozások generációváltása kiemelt jelentőséggel bír, hiszen ezek a cégek jelentik a
Nehéz feladat előtt állnak a családi vállalkozások
Teljesen át kell alakítani a gondolkodásmódjukat, hogy biztosítani tudják az utánpótlást a következő évtizedekre. Meghatározó szerepet töltenek be a magyar gazdaságban a családi vállalkozások, akiknek folyamatosan
Sebezhetőbb a cég, ha a vezető kevés érzelmi támogatást ad
Sebezhetőbbek gazdasági válság alatt azok a vállalatok, ahol a vezetők kevés érzelmi támogatást adnak az alkalmazottaknak – állapították meg a Corvinus kutatói. A Közgazdasági Szemle
Nyolcszázmilliós beruházással növeli európai és amerikai piacát a kecskeméti Autoflex-Knott
800 millió forint támogatásból fejlesztette gépparkját és korszerűsítette az épület-energetikáját az utánfutó alkatrészek gyártásával foglalkozó kecskeméti Autoflex-Knott. A beruházáshoz 400 millió forinttal járult hozzá a
Tudásátadás generációkon át – Egy százéves családi vállalkozás története
Bárány Lászlóval, a Master Good csoport harmadik generációs tulajdonosával beszélgetett Hosszú Péter, a Jalsovszky Ügyvédi Iroda munkatársa a tudásátadásról, illetve a negyedik generáció „hatalomátvételéről”. Önök
Jelentős bérköltség-növekedéssel számolnak a családi cégek
Már nem az energia- vagy az alapanyagárak jelentik a fő nehézséget a hazai családi vállalatok számára. Az egyelőre még mérsékelten növekvő bevétel-várakozások mellett a magas
Kiemelt figyelmet fordít a Z-generációra a Trans-Sped
A Trans-Sped társadalmi felelősségvállalás programjában kiemelt helyet foglal el a szakmai utánpótlás képzése, a fiatalok szakmai elköteleződésének támogatása, valamint a tudásmegosztás, így a logisztikai nagyvállalat