Beszámoló a 19. KH Családi Vállalatok Klubról

A klub első felében Juhász László, a Boston Consulting Group ügyvezető igazgatója a stratégia jelentőségéről beszélt a gyakorlatban. Előadását ide kattintva tudod megtekinteni. A részletes cikkhez klikkelj ide.

Őt követte Dr. Tomcsányi Péter, a Prime Rate Kft. ügyvezető tulajdonosa, aki a stratégiai tervezés szükségletéről és gyakorlatáról beszélt a családi vállalkozásoknál. Előadásának diáit itt nézheted meg. A részletes beszámolóhoz kattints ide.

Az előadásokat követő panelbeszélgetésben Ékes Ákos Kalocsai Zsolttal (RSM Hungary), Fülöp Szabolccsal (Trans Sped) és Béres Marcellel (Béres Gyógyszergyár) beszélgetett.

 

Kerekasztal-beszélgetések szakértők vezetésével az alábbi témákban folytak:

  1. Hogyan álljunk neki a hosszú távú tervezésnek? (letölthető pdf)
  2. Hol vagyunk, és hogyan pozícionáljuk magunkat a piacon? (letölthető pdf)
  3. Milyen értéket ajánlunk az ügyfeleinknek? (letölthető pdf)
  4. Stratégia megvalósítása és kommunikálása: a cégen belül mindenki egy irányba evezzen (letölthető pdf)
  5. Hogyan tartsunk fent egy nyerő stratégiát és hogyan váltsunk, ha szükséges? (letölthető pdf)

 

Javasolt szakirodalom:

Molnár Szabolcs: Exit

Szun Ce: A háború művészete

 

Megosztás

Nehéz feladat előtt állnak a családi vállalkozások

Teljesen át kell alakítani a gondolkodásmódjukat, hogy biztosítani tudják az utánpótlást a következő évtizedekre. Meghatározó szerepet töltenek be a magyar gazdaságban a családi vállalkozások, akiknek folyamatosan

FBN-H