20201001_173417

Októberi klub beszámoló

Az októberi klubot már csak online formában tartottuk meg október 1-jén, csütörtökön. 15 családból 26-an csatlakoztak a programhoz.

Bevezetésként Dávid ismertette a hazai és nemzetközi online programokat az év hátralévő részében. A megtekintéséhez kattints ide.

Ezt követően Schiller Márk a Fenntartható Fejlődési Célokról mesélt, melyet az ENSZ fogalmazott meg 2015-ben 130 ország részvételével. Követhetővé és mérhetővé tették a fenntarthatóságot, így nemcsak az országok, hanem akár a vállalatok fejlődése is nyomon követhető az egyes célok tekintetében. “Nemcsak a zöldek sportja a fenntarthatóság” – fogalmazott Márk a prezentációjában, amit ide kattintva tudsz meghallgatni. A prezi letöltéséhez (pdf) kattints ide!

Kürti Tom Szalay Nádjával (senior tanácsadó, Aon Hewitt) és Pelle Dáviddal (MP Solutions társtulajdonos-ügyvezető) beszélgetett arról, hogy miért is olyan fontos az employer branding, egyáltalán mi mindent foglal magába a munkáltatói márkaépítés és hogyan tud egy vállalat ma szexi lenni a piacon. A panelbeszélgetés meghallgatásához kattints ide!

Végül az Ambrus Család mutatkozott be, akik az Euro-Profil Kft. tulajdonosai. Rendhagyó módon hatan is jelen voltak és beszéltek a családból, melyet ezúton is nagyon köszönünk nekik!  Ide kattintva hallgasd meg a családi történetüket!

Az eseményen készült képeket itt tudod megtekinteni.

Megosztás

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Hogyan emelkedhetsz ki a családi vállalatok közül?

A K&H idén is díjazza a példamutatást! Kategóriák Sikeres generációváltás kategóriában mutassa be, melyek azok a családi értékek, amelyeket beépítenek a vállalatvezetésbe, és annak módját, hogy

Belehúztak a családi vállalkozások

Évről évre egyre több hazai társas vállalkozás lépi át az egy milliárd forintos éves árbevételi határt, de közülük is kiemelkednek a családi vállalkozások. Mára már