Goodwillpharma_penzcentrum

Így alapítottak magyar orvosok sikeres gyógyszercéget: a válság alatt is nagyot fejlődtek

Nem egy kész terméket akartak eladni, hanem a piac ismeretében fejlesztettek olyan termékeket, amelyekre a vásárlóknak szükségük van. Orvosként indultak mégis hamar meghatározó piaci szereplővé váltak a gyógyszeriparban. Dr. Jójárt Ferenc és felesége, Dr. Kardos Mária ma sem szakadtak el a hivatásuktól: gyakorló orvosként tapasztalták meg az egészségügy szépségét és kihívásait, majd létrehozva saját gyógyszeripari vállalkozásukat, mára tömegek gyógyulásához járulnak hozzá.

A Szent-Györgyi Albert nevével fémjelzett C-vitaminkészítményeket és egyéb étrend-kiegészítő termékeket gyártó és forgalmazó szegedi családi vállalkozás, a Goodwill Pharma alapfilozófiája: a jó egészséget, a jóakaratot, az értékteremtő szellemiséget határozták meg maguknak. A 25-dik éve töretlenül 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás komplex egészségtudatos gondolkodása vezetett odáig, hogy miközben a világ nagy része a koronavírus okozta egészségügyi és gazdasági válsággal küzdött, ők nem csupán megtartani tudták hűséges vásárlói bázisukat Magyarországon és külföldön, de innovációiknak és példamutatóan sikeres, hosszú távú stratégiájuknak köszönhetően tovább is fejlődtek – írja közleményében a cég.

A válság kellős közepén új gyártóüzemet hoztak létre, amivel megsokszorozták addigi gyártókapacitásukat, így még több emberhez juthatnak el kiváló termékeik, közvetlenül pedig még több család számára biztosítanak stabil megélhetést egy sok szempontból kiszámíthatatlan gazdasági környezetben.

A mi cégünk egy kicsit fordítva indult és működik, mint a többi piaci szereplő. Előbb voltunk gyógyszerforgalmazók és csak később váltunk termékfejlesztővé és gyártóvá, amikor pontosan láttuk, hogy a vásárlók mit keresnek, mire van szükségük, és azt miért nem találják meg másoknál

– emlékszik vissza Dr. Jójárt Ferenc. A Goodwill Pharma alapítója szerint ez a szemlélet végigkíséri a mindennapjaikat, amikor újabb és újabb brandekkel jelennek meg a vényköteles és recept nélkül kapható gyógyszerek kínálatában.

A cégalapító orvos házaspár szegedi lokálpatriótaként fontosnak tartotta, hogy fejlesztéseik között megjelenjen egyik legnagyobb nemzeti büszkeségünk, a Nobel-díjas Szent-Györgyi Albert szellemisége, a tudományhoz, az emberekhez, az élethez való viszonya. A legendás professzor nevét viselő vitamincsalád mára a cég egyik legismertebb és legsikeresebb terméke lett, a cégalapítás 20. évfordulóján életre hívott Szent-Györgyi Albert Orvosi Díj pedig rövid idő alatt az egyik legrangosabb nem szakmai elismerés lett, amivel a páciensek kifejezhetik tiszteletüket és köszönetüket az orvostársadalom felé.

Az egészség értékké vált, és egyre inkább kiemelt helyre kerül az egészségtudatos gondolkodásmód. Felelősek vagyunk az egészségünkért, a jövőnk pedig attól is függ, milyen tudatosságot adunk át a fiatalabb generációknak, hiszen az egészségünk megtartása a legjobb hosszú távú befektetés– nyilatkozta Dr. Jójárt Ferenc.

Forrás: www.penzcentrum.hu / 2021. június 23.

Megosztás

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

A bizalom forintosítható

Az április 27.-ei K&H Családi Vállalatok Klubon Lévai Bálint (BiotechUSA Kft.) arról mesélt, mi a HR szerepe a cégüknél, hogyan alakult ki jelenlegi vállalati kultúrájuk

Az új kerékvágás

Az április 27.-ei K&H Családi Vállalatok Klubon Nagy-Józsa Dorka (Y2Y Hungary Kft.) sok hasznos gondolatot osztott meg velünk. Vezető, szervezet- és folyamatfejlesztő szakemberként úgy gondolja,

Beszámoló az éves konferenciáról

Csodás hangulatban telt a XII. Éves Konferencia és Családi Nap a Bambarában. Az év legnépszerűbb eseményén idén 40 családból 152 felnőtt és 62 gyerek vett